Nu kan det få bli höst

Här i Gävle är det inte ett moln på himlen. Solen strålar och det är varmt. Underbart skulle jag tyckt om jag inte var gravid. Men nu är jag det och jag tycker detta väder är hemskt! Tål inte värme längre. Om jag ska kunna vara ute lär det finnas badmöjligheter så jag kan svalka mig. Och just nu så kan inte jag och Elias åka och bada heller. Remi slutar om två timmar och då lär vi åka och fixa lite grejer till radhuset. Och innan han slutar hinner ju inte vi åka iväg någonstans och bada. 
Känner så dåligt samvete för Elias skull som får sitta inne för att jag inte klarar av att vara ute. Men på måndag börjar han på dagis igen efter en och en halv månad ledighet. 
Sen så har vi faktiskt gjort nånting varje dag hela sommaren. Vi har aldrig suttit inne en heldag, så jag får väl tänka så :)
 
Sitter ute på balkongen nu med halva kroppen i skuggan. Får se hur länge jag orkar ;P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0