Ny soffa

 
 
Vi har varit utan soffa nu i ca två veckor. Vi sålde våran utan att ha varit och kolla på en ny, haha. Kanske låter hur dumt som helst men jag ville bara få bort den! När vi väl hittade en som vi ville ha (inte lätt att hitta en soffa som känns rätt!) så var det såklart lång leveranstid på den. Närmare bestämt 4-5 veckor. Fast jag tror det kommer ta 6-7 veckor. De säger alltid kortare tid än vad det egentligen tar. Lång tid kvar innan vi får den och gud vad jag längtar :)
 
Vi hade inget annat i åtanke än en divasoffa tills vi såg den vi tillslut bestämde oss för. Eftersom vi haft våran divansoffa sedan jag och Remi flyttade ihop för 4 år sedan och att divan har vart inne i typ 6-7 år nu kändes det roligt att testa något nytt. Så vi körde på en tvåsits + tresits soffa. Mycket skönare att sitta i än de andra sofforna vi kollade på. Det är många soffor som är snygga men sjukt osköna att sitta i. Vi valde mest efter konforten denna gång.
 
Här är den! Tänk bort bordet för det förstör hela bilden, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0