Inget att säga




Ursäkta uppdateringen, den är lika med noll nu. Men jag har ingen motivation till att skriva. Finns inte så mycket att skriva om och inte har jag någon bra kamera så bilder blir det inte heller. Så varför uppdatera då? Fett tråkig blogg känner jag bara. Men om det händer något som är värt att skriva om så skriver jag ju såklart det... Kan dock hända att jag glömmer.

Kan ju i alla fall skriva om i lördags när jag och tjejerna var ut. Hade det jätte trevligt hemma hos Fia men när vi kom in på krogen, asså vad har hänt?! Vart är allt folk man känner och känner igen? Men det förstårs, alla var säkert på All Star och kollade Ingrosso, utom vi. Haha! Sist jag var ut var det samma sak, då var det sista april och helt dött. Trodde jag kanske hade tröttnat helt på utelivet men när jag sa det till Ida sa hon bara att vi hade prickat in fel helger, för hon har inte tröttnat. Hon vet att det finns roliga lördagar fortfarande :P Sååå på student helgen, kanske jag ger utelivet en chans till. Då har en vän kommit hem från Italien över sommaren och då blir det utgång igen :)
Jag vill inte ge upp utelivet för jag tycker det är skit kul! Umgås med vännerna och dansa loss. Det ger mig så mycket. Så kom igen nu krogen, leverara nästa gång annars blir jag väldigt beskiven!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0