Vi ses i november!!!

 
 
I förrgår släpptes biljetterna till Swedish House Mafias konsert här i Sverige! Vi fick inte tag på några, Ticnet kraschade och biljetterna sålde slut på 42 minuter. Förståeligt! De satt in en extra konstert och de biljetterna släpptes imorse och även de sålde slut på mindre än en timme. Satt i en och en halv timme framför datorn men det hände inget, hemsidan hade även då laggat ur totalt. Så jag fick åka till jobbet i vetskap om att jag även denna gång inte hade fått tag på biljetter :/ Segt! Fast tänkte ändå att det går ju alltid att köpa på blocket eller tradera. Bara det att därt mångdubblar dom priset per biljetter vilket känns lite tungt att betala.
 
Sen när jag kom hem från jobbet och kollar på facebook är det en tjej som jag har dansat med som skrivit till mig att hon har biljetter över som jag får köpa för ordinarie pris av henne! :D Hur sjukt?!!!! Fan vad glad jag är nu. Kan inte vänta tills vi står där framför scenen och röjer sönder oss själva. GAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!! Bara fem månader kvar kvar, haha!
 
 
Ryser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0