Skön ledig dag



Idag har jag vart ledig och den lediga dagen har spenderats med Ida på stan. Köpte några plagg åt Elias och hittade en klänning på rean till mig själv :) Egentligen inte alls min stil men jag kunde se mig själv i den när jag och Remi sitter ute och äter någonstanns, eller när jag sitter på en uteservering och dricker vin med vännerna :)

Nu på kvällningen var jag med Hanna, Sandra och Lilly och gick 5 km i Hemlingby. Ska åka dit med Elias imorgon efter jag slutat jobbet om vädret är bra. Det var så mysigt och fridfullt! Synd att Remi jobbar så sent och att han inte kan följa med, men jag och Elias kan ha det mys ändå. Elias älskar ju skogen så :)


Se så fina skor Ida köpte åt mig i Paris när hon var där :D Älskar dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0