Happy face!!



Halloj!


I helgen så har det ju vart Summerburst som alla vet. Igår sände dom där ifrån på svt2, och jag kan ju säga än sak.. Jag var på helt fel sida om tvn. Jag skulle vart där! Inte suttit hemma i mammas soffa. Fy satan alltså! Men det var ju rätt najs att dom visade det på tv ändå. I slutet stog jag, Erik och mamma och dansade i vardagsrummet så vi fick ju uppleva det vi med, fast på ett minimaliskt sätt :P

När Axwell och Ingrosso avslöjade att Swedish House Mafia kommer hit till Sverige så höll jag på svimma av! GISSA VEM SOM SKA GÅ?? JAAAAAAG!! Har väntat på detta bra länge nu, och nu kommer dom äntligen hit :D GAAAAAAAHHH!! Kan det inte bara bli november NUUUUU :D :D :D :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0