Igår blev jag ett år äldre

 
 
Idag har det redan gått en vecka på min semester. Får panik när jag tänker på hur fort de dagarna som är kvar kommer att gå :/ Usch buscha, måste ta vara på varenda dag, minsta lilla sekund.
 
Denna vecka har bestått av en dag på Furuvik, tre dagar på stranden, mysiga middagar, firande av min och Remis fyra årsdag och så har jag hunnit blivit ett år äldre också.
Igår när jag fyllde år bjöd Remi ut mig på en trerätters middag, vin och drinkar på Helt Enkelt :D Hur gott som helst! Sedan avslutade vi kvällen med biljard och dart på Interpool :)
 
Nu ska vi äta mat och kanske se en film. Sedan kl 22 är det ju invigning av OS, det ska vi självkart se!
 
Ha en fin kväll!
 
Förlåt baby, jag vet att du hatar den här bilden, men jag tycket du är skit snygg på den! ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0