När går det över?



Jaa, hurra. Missade ännu en arbetsdag och förlorade pengar på grund av illamående och en dålig mage. Blir så jävla arg!! Och hur rastlös jag är ska vi inte ens prata om! Hate this shit!
Lyckades på något vänster rycka upp mig själv lite medans Alvedonen värkte och skjutsade hem Elias till min mamma och bror. Remi jobbar så att vara hemma magsjuk med en 2årings energi är inte sådär jätte roligt. Har ingen ork att leka, byta film fem gånger i timmen, göra mat till honom, höra "mamma! mamma, kom!", hela tiden. Och det värsta, byta bajsblöja när man mår som värst. Blääää! Spyr bara av tanken.

Har nyss lyckat fått i mig lite mat som Remi köpte hem igår. Blev mätt på typ åtta tuggor igår eftersom magen var så tom. Så nu har jag käkat av den två gånger men det är ändå nästan hälften kvar.

Är sååå risig!
Nu längtar jag till en kväll jag får ta på mig snygga kläder och mina Lita Spikes!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0