Hallöj!


Här sitter jag under en filt i soffan och mobilbloggar. Båda datorerna är upptagna av pojkarna mina, so what to do ;P

Idag har jag jobbat och gått i skolan. Hängde nästan inte alls med på naturkunskapen, var jätte trött och allmänt seg. Eller så var det för att läraren bara stog och prata och prata, så sitter man där och undrar "jaha, ska jag kunna det här eller? Hur ska jag kunna lägga det på minnet?" Men sen på matten vaknade jag till och det rullade på bra.

Ska hoppa i säng snart och ladda inför en fullspäckad dag imorgon. Remis kusin med fru kommer hit på besök från Dubai och ska vara här torsdag till söndag. Så vi ska fixa en massa, så som handla, städa och fixa sängar dom ska sova på :P


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2012-01-24 @ 23:49:49
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0