Lycka!


Just nu går det ett lyckorus genom hela min kropp!!
Förra veckan bestämde jag mig för att följa med mina tjejer till Sthlm den 2/3 och kolla på Avicii. Dom bokade biljetterna när dom släpptes i november. Då var jag inte alls nå pepp på att följa med, men tiden har gått och dom har pratat om det där när jag vart med och jag kände bara att jag inte får missa det. Det kommer bli en as rolig upplevelse och ett roligt minne som jag kommer leva länge på :) Det bästa av allt är att alla tjejer ska med! (utom Line som bor i Florens och Frida som bor i Norge, men dom är med oss i tankarna ;P)
Idag fick jag äntligen tag på en biljett. Köpte den för 500 spänn på Tradera. Så nu väntar jag bara på att tjejen som sålde den ska höra av sig!

Och en till rolig sak... Igår beställde Remi resa till Libanon :) Så i maj drar vi dit! Wowhow. Jag mår så bra när jag har saker att se fram emot! Då mår jag som bäst! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0