Alla hjärtans dag plugg

(Inlägg från igår som aldrig blev publicerat)

Skulle kunna ha spenderat denna dag på ett bättre sätt, det är ju trots allt alla hjärtans dag, men har man prov på torsdag så har man. Inte så mycket att göra åt. Det är bara plugga på och se glad ut.
Har hittills bara pluggat matte eftersom det är den jag oroar mig mest för. Men nu när jag slog upp naturkunskap boken en snabbis insåg jag hur mycket som ska läsas och lära in där också så nu fick jag panik. Hur fan ska jag hinna lära mig allt?! Kommer komma till proven ganska oförberedd och nervös. Fan också! Det här blev inte alls nå kul :(

Nu vill jag bara att Remi ska komma hem så vi får äta våra skaldjur vi har köpt. Och dricka lite vin så ångesten kanske lägger sig lite :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0