1 februari



Mår illa. Betyder det att jag ska bli sjuk igen eller kan det vara kladdkakan jag nyss tryckte i mg? Hoppas på det sist nämnda för jag orkar fan inte ligga i magsjuka igen! Äckel grejer.
Men förkyld har jag blivit, och knepig i halsen. Har inte ont (peppar, peppar!!) men är hes och lite hostig.

Jag har vart och köpt en pulka till Elias idag. Hade världens bråk här imorse, kom 30 minuter försent till dagis på grund av det. Så min förlåtelse är pulkan, och jag hoppas han accepterar den ;)
Täkte att vi skulle åka med den efter jag hämtat hem honom från dagis  men nu hamnade jag i nån jävla trötthetskoma och håller på somnar. Rolig mamma sådär ja. Jag kanske piggnar till lite senare, vem vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0