Uppsala

 
 
Förra tisdagen var vi i Uppsala, mest för att ha något att göra. Det blev lite shopping för både mig och Remi.
Jag hittar inte där då jag aldrig vart där för att shoppa liksom, så det blev de gamla vanliga butikerna man gick in i. Typ Gina, H&M, Vila och dom där :P
Inget bra matställe hittade vi heller. Vi letade minst i en halvtimme efter något som vi tyckte verkade bra men hittade inget, så till slut hamnade vi på McDonald's, haha!
 
 
 
 
 
Tack fina älsk som köpte dom här plaggen åt mig. Färgen på linnet gör sig inte alls rättvist på bilden, det är mer mörkrött (ni vet den här färgen som alla plagg har just nu inför hösten) inte sådär lila!
Och byxorna älskar jag! Har dom i svart också som jag missbrukar, så det är najs att ha dom i en annan färg nu också ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0