Kvällsjobb

 
 
Hey yo!
 
Har precis käkat tonfisksallad som jag gjorde till lunch här hemma. Gottigott! Sitter nu och väntar på att sambon ska komma hem från gymet så vi kan dra oss ner mot stan och kika lite innan jag åker till jobbet. Jobbar 17-22.30 ikväll vilket är väldigt ovanligt för att vara jag. Men det är bäst att jag vänjer mig för blir mycket jobb för mig nu på kvällar framöver, om man jämför med hur jag har jobbat tidigare. Men om man måste ha pengar så måste man... Inget kommer gratis, tyvärr :P Om men inte är en Hollywoodfru vill säga. Haha såg ni det igår förresten!? Marias nya kompis Mindy, hur skön är inte hon då? Hahahaha! Höll på dog i soffan av skratt när hon pumpade musik i sin bil :D
 
Nu ska jag börja göra mig klar för dagen. Ha en bra dag alla :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0