Hur ska jag göra tro?

 
 
Jag vet inte rikgit hur jag ska göra nu med bloggen eftersom jag har den genemsamma med tjejerna. Känns jätte fult att skriva samma sak här som i den andra. Och det måste jag typ göra för så mycket grejer händer det inte så att jag kan dela upp det i två liksom.. Förstår ni hur jag menar? :P Men ska göra mitt bästa för att hålla båda vid liv.
 
Vaknade upp imorse med en sjuk Elias som verkar nu har övergått till en frisk :P Han var jätte hängig och hade ont i magen tidigare. Men nu lekar han på golvet med sina bilar som att inget hänt. Tok nissen <3
 
Jag ska ägna mig denna dag åt att plugga. Måste göra det nu, på riktigt. Blev aldrig av igår då jag egentligen också skulle behövt gjort det. Men som vanligt finns det ju så mycket andra saker som behöver göras.. Allt för att inte sätta sig med boken framför näsan. Visst är det konstigt :P
Köpte detta fina skärp inne på Gina igår. Har inget som jag kan använda detta till just nu, men det kanske kommer! Annars är det ju sjukt fint att bara veta att man har det i gardroben liksom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0