Bra fredag

 
Chilldag är vad den här dagen har varit. Så jäkla skönt! Vi har storsat runt på stan och käkat lunch på Brända Bocken. Nu ikväll har jag vart på gymet och kört ett magpass. Efter det har vi ätit kräftor och annat gott, proppmätt är bara förnamnet. Känns som vi inte gör annat än att äter nu under semestern :P
 
Imorgon förmiddag ska jag åka med Lilly till köpis en sväng, och sen på kvällen blir det födelsedagfest för henne :) Ska bli sjukt kul att hänga med henne igen, som jag saknat henne!
 
 
Färgade bryn och fransar själv för första gången idag. Gör det alltid hos min frisör men fick nåogt ryck och bestämde att testa själv. Remi fick hjälpa mig att lägga färg på ögonfransarna. Resultatet blev mycket bättre än vad jag trodde!
 
Såhär snygg var jag ett tag...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0