Blue my mind

 
 
Här sitter jag och målar naglarna. Blå som havet blir dom (och heter som rubriken). Älskar nagellack men använder det väldigt sällan pga jobbet. Det är strängt förbjudet att ha nagellack där och det kommer aldirg något tillfälle som man kan använda det typ. Brukar bli om man är ledig mer än två dagar i sträck, eller som nu, på semestern. Med semestern kommer målade naglar. Löööv it! :D
 
Idag är det värsta sommarvärmen ute. Passar att komma nu va när sommaren är slut?!!! Och självklart har jag inte vart ute nånting för jag har haft saker att göra. Blanda annat var jag på gymet och körde ett pass. Tränade mina svagaste punker... Armarna. Puuuh!
 
Om en en timme eller två kommer mamma och bror hit för att fira mig i efterskott. Haha fyllde den 26e juli och dom kommer idag. Mamma har jobbat så mycket och vi har vart ute och flängt på semestern så det har aldrig funnits tid förrän idag. Blir toppen bra! :)
 
 
Ska strax åka och hämta hem den här lilla fisen från dagis :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0