Så var denna påsk över


Sedan jag skrev sist har jag jobbat, ätit påskmiddag hemma hos mamma, varit ute och slira med tjejerna, tränat och haft det ganska bra :) Har inte fått något påskägg i år men det är jag glad för. Äter så mycket skit ändå ;P

Idag var jag hos frisören och blev fin i håret. Slingade utväxten och klippte topparna. Denna gång led jag inte av utväxten som jag brukar göra, utan nu var det topparna som var så slitna så jag vet inte vad. Sexton hundra fattigare, men det var det värt!
Sitter nu och kollar på första finalmatchen mellan Brynäs-Skellefteå. Två minuter kvar och Brynäs leder med 6-2 :D Blir att fira med jordgubbar och grädde, mums!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0