Helloj



Här sitter jag och har nyss tryckt i mig lite lunch bestående av pytt i panna, stekt och och rödbetor.
Mat som går fort och är enkel att göra är så underskattad. Ibland är det så jävla gott ju. Fast man skulle inte alltid kunna äta sånt, då skulle man tröttna lätt. Men till lunch går det, och så är det perfekt till matlåda.

Lillgubben är på dagis och Remi började jobba nyss. Jag hade tänkt att tvätta de fönster som jag inte hunnit med än men nu regnar det.. Kanske inte är sån stor idé då :P Men ska nog dra fram dammsugaren lite snabbt och mopppa i alla fall. Måste passa på när Elias inte är hemma. Han springer runt i det blöta bara :P


Förresten!!! Kan ni tipsa om något som man kan köpa till sin karl i födelsedagspresent?
Han fyller på fredag, hjälp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0