Söndag


Haha, fan vad runt och go jag ser ut på den andra bilden i det senaste inlägget. Var tvungen att lägga ut den för Remi tyckte inte han blev bra på någon annan än den, så jag fick ställa upp att vara ful helt enkelt :P


Igår blev det kanske inte riktigt som vi tänkt oss. Allt var skit bra tills vi gick ifrån Church Street, då kunde vi inte bestämma oss för om vi skulle gå hem eller gå till Interpool och sätta oss där. Vi båda var så jävla trötta och med överfulla magar med mat så blir det ju ännu värre. Vi gick in på Interpool efter mycket velande hit och dit, men satt bara där i typ 20 minuter innan vi gick hemåt.
Så jäkla typsikt att det blev så knäppt när vi hade barnvakt och allt. Om jag inte hade blivit så jädrans mätt hade jag vart skit taggad. Fast vet jag inte om Remi skulle vart så taggad ändå asså. Han har sovit jätte lite senaste veckan.
Men men, det blev som det blev.. Måste göras om en annan gång så det blir rätt helt enkelt! ;)

Ska käka frukost nu sen ska jag bege mig mot mamma där lilleman befinner sig. Mammas gullesnutt!!! <3
Trodde jag skulle få sola lite idag, det var klarblått när vi vaknade men nu är himlen täckt av moln :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0