Smitta


Idag är jag frisk. Men kul att jag har smittat Lilly. Hon mådde skit dåligt på jobbet idag och på väg hem spydde hon i bilen stackarn! Jag slutade typ 5 minuter efter hon åkte så jag kom som en räddare i nöden med papper och vatten. Det var ju en skyldighet eftersom jag smittat henne. Imorgon mår hon nog bättre. Det verkar bara vara en sån där magsjuka man har typ max ett dygn. Min lillebror och Remi hade det också.
- Förlåt bästa du för att jag smittat dig, men det var ju du som tvunget skulle komma hit och fixa din nya iPhone ;)


Hämtade hem lill knutten från dagis för ett litet tag sedan. Nu kollar han som vanligt på Bilar :) Ska försöka slita honom därifrån så han får lite mat i magen.
Hoppas på att han somnar tidigt ikväll då det blir dagis och jobb tidigt imorgonbitti.


Mammas världens bästa bästa bästa älsklings älskling gulligris! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0