In mama's house


Sitter hemma hos mamma nu. Har precis duschat av mig McDonald's flott och satt på mig sköningkläder. Typ bästa känslan. Den ända känslan som är skönare än det är när man är nyduschad och lägger sig i en nybäddad säng. Finns inget som slår det faktiskt.

Aja, dagen på jobbet rullade på bra. Mina 8 timmar kunde lika gärna vart 4, tiden gick så fort. Najs! Men vet ni, jag är så jävla sämst! På min andra rast föll jag så klart för pommesen i alla fall och åt en. Nu blir jag ju tjock ändå. Och godis köpte jag också på hemvägen. Fast i ge för sig, det är ju lördag ;D (Alltid bra att skylla på)

Erik har så sjukt mycket fina bilder på lilleman, har nog inte ens 1/100 del av dom :P
Hittade dom här söta bebis bilderna på Elias från förra sommaren.


Äta maskros..



Och äta jordgubbe, haha



Lilla tjockis bebisen!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0