Go Donken



Sitter här i soffan med mina finaste pojk och kollar på Toy Story 3. Han gillar visst den filmen :) Han har suttit still och kollat hela filmen hit tills och det är inte så länge kvar. Rekord! Förutom Bilar då förstås ;P
Snart kommer Lilly hit och hälsar på oss innan hon reser bort en vecka. Själv har vi 78 dagar kvar :D

Idag har jag jobbat. Shit vad nya grejer vi har fått på menyn och inte är dom dåliga heller! Synd att man går på GI, haha! Men någon dag framöver ska jag unna mig något av det goda.
Snack boxs är bäst! Den innehåller 4 hotwings, 4 chili cheese tops, 8 nuggets och två dipsåser. Ni som kan McDonald's gonna love it! ;)
Att vi har fått 4 nya dipsåser är ju helt fantastiskt det också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0