Hos mami


Sitter hemma hos mamma och bror nu. Vi kom hit strax efter fyra så vi har inte vart här så länge, men måste väl ändå ta oss hem i god tid så det inte blir för sent. Det är så jobbigt att klä på sig själv, en trött Elias, gå till bussen och sitta på den i typ 30 minuter när man är trött. Med lite tur kanske Remi kan komma och hämta oss. Hoppas vi får tur ;)

Jag är hungrig och sitter och tänker på vad man kan äta när man kommer hem. Kommer inte på något vettigt.

Har hittat jätte många fina bilder på Eriks dator som jag glömt bort att de finns! Och säkert flera 100 som jag inte ens visste fanns.
Här är fyra stycken från i somras när vi var i Furuvik. Elias var såå liten! Btw, ni som längtar till sommaren, kolla inte för man mår bara dåligt efteråt.




Bortse från min hemska kroppsbyggnad på denna bild :P
I sommar ska den se bättre ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0