Inte mycket gjort


Idag har vi inte gjort så mycket alls. Elias var på dagis, jag var hemma och gjorde nada. Vid två mötte jag upp Remi för en liten fika på stan. Det blev en snabbis bara för han hade rast och var tvungen att gå tillbaka till jobbet sen.
Jag hämtade Elias, mötte upp min bror och han följde med hem hit. Typ efter 20 minuter ringer mamma och undrar vart han är och påminnde honom att han hade klipptid om en halvtimme i Valbo :P Så han var tvungen att åka.
Typiskt... han har aldrig kommit hit efter skolan någongång och när han väl kom hit och hälsade på så blev det så här.

Nu sitter jag här och Elias sover. Remi kom hem en snabbis innan han åkte iväg igen till sin kompis på middag.
Jag och Remi skulle lika gärna kunna vara särbo. Haha. Vi är aldrig med varandra hemma, gör saker tillsammans väldigt sällan och jobbar jämt olika tider. Vi sover bara med varandra typ. Nu vill ju jag inte vara särbo såklart, jag vill bo med min baby. Älskar han mest!



Det här var för en vecka sedan när min andra bror var hemma på besök (han går hockeygym i Kramfors. Han till höger) Sen är det Erik till vänster, som fick åka hem på en gång idag :P
Och så lilla jag och Elias. Mig kommer ni aldrig få se så hemskt på en bild igen. Lodare hej. Fy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0