En Erica träff


Idag har jag spenderat lite tid med Erica :) Det var länge sedan vi sågs men ändå kändes det som igår :P Visst är det så med sina vänner man haft länge.. Om man typ aldrig träffas känns det ändå som det inte alls var längesedan när man är med dom igen. Det är väl det som är riktiga vänner antar jag :) Men nu får det inte ta lika lång tid tills vi kan ses igen. Det måste bli snart, visst då Erica? :D

Jag har även hunnit träffa Isabell och Ida den här veckan också. Mitt nyårslöfte går ju bra! (Att träffa mina vänner oftare) Alla dom här braiga tjejerna på en vecka, wohow!
Och då kom jag just att tänka på att jag fikat 5 gånger på en vecka!!!! Med Ida, Isabell, Erica och två gånger med Remi. Oooh my! Fyyy mig :(


Jag har lite munsår men är glad ändå :D

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag håller helt med det du skriver! :D

2011-03-30 @ 21:27:07
URL: http://ericakristinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0