Arg.nu



FAN! Hittade en perfekt Urban Jungle på Blocket för bara 3500, hur fin som helst. Jag ringde på den och jag var den andra som hade hört av sig. Så tjejen skulle höra av sig och säga om den blev såld eller inte. Och man fatta ju på en gång att dom skulle köpa den eftersom den var så fin... Och det gjorde dom såklart :(
Ååh vad jag är ledsen nu, och ARG! Annars hade jag fått min vagn IMORGON! Gaaaaah! Jag är desperat.
Vi har ju sålt våran vagn så jag måste ha en NU. Man blir så fast inomhus utan :(

Om jag bara hade sett annonsen lite tidigare, då hade det vart MIN.

Nu ska jag deppa ihjäl mig!!!! Och göra situps, för nu börjar jag bli tjock också! Kul, fet morsa utan barnvagn. SKITKUL!!!!!!
Om det inte kommer ut någon bra imorgon på blocket ska jag beställa en helt ny för jag orkar inte vänta längre!!!!!!


Dampargtjej_89

HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: Emma, Mamma till Tuvaliee!

Men har du inte sett den som ligger ute för 3000:- ? Jag tittade för bara någon dag sen och den va kvar då. En tjej kompis till mig som ska sälja sin.

2011-03-02 @ 08:00:31
URL: http://aboutourslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0