Upptagen


Här har man inte tid att sittta vid datorn. Fria midsommar och jobbat har stått på schemat :)

På mindsommar var vi ett gäng hemma hos Madde. Grillade, sjöng snaps visor, drack alkohol, dansade med människor man gillar... Finns inget bättre! Lyckad kväll med andra ord. Tog taxi hem vid halv fyra. Omg, jag känner mig ung igen. Det går att leva livet när man har barn också, bara det att det inte blir lika ofta som er utan barn ;) Kanske därför jag uppskattar alla kvällar med vänner och dans ännu mer nu, och alltid har så jäkla kul!

På midsommardagen blev det pizza och cola. Smakar alltid bäst dagen efter :P Sen åkte vi och hämtade hem våran älskade Elias som hade sovit hos sin mommo.
På söndagen jobbade jag 9-19.

Igår var det skit fint väder på min lediga dag :D Åkte till mamma på eftermiddagen och solade lite, men inte så mycket. Höll på smälta bort i värmen.
Och idag har jag jobbat 07:45-17. I denna värme, säger bara puuh! Så glad att jag inte stog i köket för där är det i alla fall tio grader varmare än i service. Stackarna som stog där alltså :P

Just nu kollar jag på livet på BB och där lite med dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0