Bästa festen


I lördags var jag hos Madde ute i Valbo på hennes gård med tjugo andra tjejer. Tjejfest! Tyvärr var inte vädret det bästa men det regnade inte i alla fall så vi kunde sitta ute hela kvällen ändå :) Blev lite kallt där ett tag men efter ett stnd när man fått i sig lite alkohol gick det kanon.
Vi grillade och käkade, gick tipsrunda, pratade och skratta. Precis som en fest ska vara!

Vid tolv var vi inne i stan, då gick vi till Brända och satt oss där en snabbis och tog en cider, sen gick vi vidare till Heartbreak. Fan vad kul det var! Alla vi stog och dansa loss och jag var taggad som aldrig förr. Men tiden gick för fort! Det stängde och det var dags att gå hem. Lilly ringde och hämtade upp mig efter vägen (hon hade stängt på jobbet) och så åkte vi förbi Max och köpte med oss käk. Nam nam! När jag kom hem var jag fortfarande uppe i varv. Brukar vara skit trött vanligtvis efter en utekväll men inte nu inte. Så Remi stackarn fick sitta med mig vid köksbordet när jag åt min Max mat och pratade sönder hans öron. Haha, sorry babe ;D

Förövrigt bröt jag dresskoden som var klänning. Jag var ensam om det också, höhö :P Kollade i gareroben och insåg att jag inte har någon :/ Måste köpa mig några stycken!

Feeeeet kul kväll tjejer. Det lär vi göra om snarast!!! :D



Har inga kort sen i lördags förutom den här som jag tog i Max-driven, haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0