Student 2011


Förra fredagen tog Borgis studenten. Jag, Lilly, henns mamma och mormor var där och kollade. Och efteråt var vi bjuden till både Jennifer och Bella. Men vi hann bara med Jennifers bjudning innan det var dags för flakåkning för dom lyckliga studenterna. Fast det gjorde inget, träffade ändå på Bella och hann gratta henne :)

Shit vad jag bara ville spola tillbaka tiden när jag kollade på dom. Alla var så jävla glada och taggade inför deras bästa kväll ever. Jag var så avundsjuk, jag vill igen!

På Jennifers bjudning bjöds det på så mycket god mat, snacks, tårta och dryck så det var inte sant. Höll på svimma när jag såg allt ätbart. Men trivdes gjorde jag, och nog alla andra också. Särskilt Elias vid snacksbordet ;) Där stog han hela dagen/kvällen. Haha!



Paraden



En del av maten!



Hundarna var jätte roliga tyckte Elias :)



Bella!



Elias bland studenterna. Bara 16 år kvar för honom ;)



Fina Bella & Angelika



Fullt ös


(Bilden på snackbordet försvann tyvärr :P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0