It's gone

Igår när jag äntligen skulle ta mig tid att blogga på min lediga dag så fattas såklart den typ viktigaste grejen för att kunna blogga.. Internet. Vi har ett mobilt bredband och det är spårlöst försvunnet. Jag såg det i hallen på byrån, alltså jag vet exakt att det låg. Men efter jag hade städat, duschat och tagit reda på tvätt var det borta. Antar att det är Elias som har tagit de och lagt det någonstanns. På det bästa gömstället ever! Har letat överallt. I soffan, i sängarna, tvättkorgen, under och bakom alla möbler, lådor och skåp, i Elias rum. Jag har till och med gått igenom sopåsen. Den är borta på riktigt och jag får psyk! Ska leta lite till idag också. Men om jag inte hittar det får jag koppla upp via mobilen. Remi påminde mig idag att man kunde göra det. Hade glömt det jag. Blev genast gladare när han sa det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0