Trååååk dag!


Jag har vart hemma hela dagen med Elias idag. Han kräktes som sagt idag, tre gånger. Han har sovit två gånger. Vanligtvis sover han en gång så riktigt hundra mår han väl inte fast än han ändå är pigg. Springer ändå runt och pratar på sitt egna språk. Indianspråk som jag säger att han pratar. Och Lilly tycker att han pratar som en Sim, haha. Som gubbarna i The Sims alltså :P Ibland låter det faktiskt som det. Min lille knäppis gubbe <3

Det var tänkt att vi skulle gått på bio idag. Lilly skulle komma hit och agera barnvakt.
När vi skulle boka kom Remi på att han bara hade kontanter och man kunde bara köpa via internet, inte reservera. Typiskt! Jag blev lite små sur eftersom jag suttit inne hela dagen och räknat timmarna tills bion, så blev det inget. Aja så är det ibland. Det får bli i helgen istället :)


Remi har gått ut och käkat med sina vänner nu istället, Elias sover och jag sitter bara här och sitter :P Ska nog leta på några snygga leggings och beställa hem. Har byxbrist!




Alltså kolla in Elias perfekta ansikte!
Också lilla jag sådär fin och fräsch på morgonen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0