Svar på kommentar


Anonym om New year's eve:
smart att ha me ungen på fest , fast än han sov :S


Jag tycker alltid att det är så kul med bittra kommentarer och nu ska jag svara på denna.


Ett av mina mål som mamma är att jag inte ska ändras för att jag har ett barn. Inte bli sådär tråkig och begränsad. Att vi hade möjlighet att ta med Elias på festen som sov så fint medans var toppen! Att jag fick vara med alla jag tyckte om på nyår var ju hur bra som helst :D
Och det är ju inte så att jag skulle dra med Elias så fort vi ska på fest em vanlig lördag, men det var ju nyår och egentligen oplanert att vi skulle dit. Det funkade hur bra som helst :D
Sen lär jag tillägga för alla bittra människor att vi var nykter ofcourse, om ni inte fattade det själv.


Kommentarer
Postat av: Lilly

Haha, jag orkar inte!



Ja, gud vad ni är oansvariga som tar med erat barn på fest, herregud(is)!

;)

2011-01-05 @ 19:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0