Lunch på Pärlan


Jag och Elias kom in för en stund sedan. Vi var på stan och åt lunch, Remi också då men han gick till jobbet efter det och vi gick hem. Vi var på Österns Pärla och åt lunchbuffé. Om ni inte vart där, gå dit! Hur bra som helst och bra pris också. Kostar 78 kr/per person tror jag.
Och så har dom sushi!!!! Är man sushi älskare som jag är det underbart att äta där. Istället för att gå och köpa en 10-bitars för 90 spänn någon annanstanns får du äta hur mycket som helst för 78. Hur bra?! Jag kan äta sushi tills jag spyr alltså.
Elias åt massa kyckling, ris, vårrullar och jordnötsås. Han är så duktig att äta! Äter allt.


Nu har jag inget planerat för resten av dagen. Skit tråkigt. Tur att jag har Elias så tiden rullar på i alla fall :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0