Lilla pärlan

Shit asså, snacka om att vi har flängt hit och dit. Så här har det sett ut.

Lämnat Elias på dagis, jobbat, hämtat Elias, hämtade Remi på hans jobb, åkte och köpte en bil på Bilmetro, åkte till för att sälja våran gammla bil, åkte till mamma och hämta vinterdäcken till bilen vi sålde, lämnade sommardäcken till nya bilen där, lämnade däcken till gubben som köpte bilen, visade han vägen till närmaste bensinmack (han var från Linköping), hämtade upp Remis kompis och sen äntligen lämnade Remi av mig och Elias hemma typ nyss.

Så sen jag hämtade Elias på dagis vid halv fem har vi vart och flängt till halv nio. Orka! :P Men nu är jag hemma och ska börja med maten snart. Köttet håller på tinar under vattenkranen, hehe.




Här är den nya "lilla prälan" som jag döpt den till :D
Den är mest till för att åka till jobbet och lite sånt för den drar så lite bensin så den är perfekt så.
Sen ska vi köpa en ny "familjebil" också. Hoppas vi hittar en i smak och pris snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0