Lite fynd


Jag fick en kommentar av mamma här på bloggen:

hej gumman!
jag är numera stammis på biståndsgruppen. hittade några plagg till lilleman. en tröja med lusekoftamönster. skitgullig, å några saker till.
puss


Haha söt hon är asså!
Var förbi biståndsgruppen jag med igår men Elias var inte alls på humör. Där måste man gå i lugn och ro för att verkligen ha tid att leta fram guldkornen. Men sånt fanns det inte tid för igår, så jag måste ta mig dit en annan dag, helst utan barn och helst väldigt snart :P



Den här köpte mamma åt Elias :) Hur söt?!



Jag hittade i alla fall denna Adidaströja i storlek 98 för 55 kr igår. Toppen!


Kommentarer
Postat av: Mamma Lea*

bra fynd! :)

2011-02-04 @ 13:20:59
URL: http://labellavitaa.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0