Vart tog lusten vägen


Min kropp är sluuuutkörd! Taggar bara för ett 11.30-20.30 pass imorgon sen får jag äntligen lite ledighet.. Från jobbet i alla fall.
Någon som har ett jobb över förresten så säg till. Nu har jag tröttnat så fruktansvärt på mitt alltså. Börjar tappa lusten helt. Dags att skriva sig ett cv kanske?
Ingenting känns tillfredställande just nu, allt är tråkigt och drygt. Kan det bero på äckel vädret? Är det för att jag har jobbat för många dagar i sträck? Att jag saknar mina vännder? Eller kanske att jag har lingonveckan? Jag vet inte. Det ända jag vet är att jag har världens bästa sambo och son <3

Det jag skulle vilja ha nu är en barnledig helg med Remi i typ Stockholm. Sova på hotell, shoppa lite, äta mat, gå på massage och bara vara. Fan vad skönt! Åååh, dör bara av tanken.

Nu ska vi äta lite mat som Remi lagat. Jag har tur sådär med matlagning ja. Jag är sämst, men Remi är as duktig!



Ungefär sån här mat blir det när jag låter min matfantasi flöda, haha.




Kommentarer
Postat av: M

Jag har jobbat tre år i samma branch, dock hos en annan snabbmatskedja. Och har precis sagt upp mig. Jag lessnade helt på slutet och blev även sjuksrkiven och då tog jag mitt beslut att säga upp mig och lämna.

2011-02-27 @ 09:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0