Torsdag


Hej och hå så var klockan ett... redan. 

Jag och Elias vaknade 09.40! Jag skulle lämna han på dagis 10 så det var bara sätta på sig kläderna och åka. Lite sen blev vi med det gjorde ju inget.
Jag åkte ut till jobbet för att prata lite med chefen. Åt även min frukost där, fast vet inte om det var en sån bra frukost.. men men :P Sen mötte jag upp mamma som var på Coop och handlade och bara sa hej. Jag råkade köpa en Plopp som jag smaskade i mig, höhö.
Åkte hem mot stan igen och terroriserade Lilly genom att ringa några gånger så hon skulle vakna. Åkte dit och plingade på. Var tvungen att hämta min nya mopp som jag köpte igår som jag hade glömt i hennes bil. Och nu är jag hemma och det ska moppas!

Köpte även en stödbräda igår som jag ska sätta fast på Elias säng. Ska ta bort ena sidan på spjälsängen och på med brädan istället. Dags att träna sova med den nu innan han kommer på hur han kan klättra över spjälarna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0