En förstörare


Adidaströjan som jag hittade åt Elias för 55 spänn är ju cp! Han är jätte fin i den och allt. MEN, när jag tvättade den för första gången hade den hål på massa andra plagg som jag tvättade i samma maskin. Vissa plagg blev det bara pytte små hål i men vissa så stora att jag var tvungen att slänga kläderna :S
Förra ägaren av tröjan kanske tröttnade tillslut och skänkte bort den. Haha! Men det kunde väl ha stått en lapp typ "Tvättas ej med andra plagg" som en varning liksom. Härdan efter får den tvättas ensam i maskinen.


 

Han är så go i den ju!


Kommentarer
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Vilken elak tröja! Tröjan från helvetet! :O

Kommer du ihåg när Lindens pappa hade varit i utlandet för många år sedan och hittade en adidaströja? "Det är inget fel på den alls! Och man ser inte alls att den är fejk" sa pappan.



Linden trodde på honom tills han såg att de hade stavat adidas "abibas" :P Kåkentiden du vet. :D



sv: Haha jag åkte dock vanlig polisbil när jag åkte.. Då borde jag åka en sådan som du har också då! Vad blir nästa? Likbil? AAAH! EN SÅDAN SÅG JAG UTANFÖR MIG FÖR ETT TAG SEDAN! Skithemskt!

2011-02-28 @ 14:00:07
URL: http://bajsmalins.blogg.se/
Postat av: Ida

Om du inte redan provat, så stäng dragkedjan på jackan när du tvättar den så borde den inte kunna förstöra nånting.

Han är verkligen ursöt i den så det vore synd om du inte kan tvätta den=)

2011-03-09 @ 11:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0