Hoppas på bättre tur imorgon


Hann inte med att göra allt som jag tänkt idag... Bara för att jag hade sönder bilnyckeln. Kul tjej. Men som tur är så har vi firmabilen så vi klarar oss nog en vecka utan den andra. Men mest tur är att vi inte behöver betala någonting för en ny nyckel. Känns bra att göra något annat för de där 1700 som det egentligen skulle kostat.

Det jag hann med var i alla fall att köpa de två sista julklapparna, köpa alkohol inför juldagen och en middag på Donken med Lilly och Jennifer. Elias fick göra sin egna glass där. Tack snälla restaurangchef Elin! Något stolt Elias gick iväg med sin egengjorda glass och satt sig vid bortet och mumsade! Tre tryck med chokladsås. Lyx ;)
Nu på kvällen kom Ida hit en snabbis och gav Elias en julklapp. Han fick öppna den på en gång. Det var en skit rolig bilbana med Blixten från Cars. Uppskattad? JA! :D

Nu ska vi gå och lägga oss snart. Jag ska upp tidigt och handla imorgon, sen kanske också åka och kika efter något att ha på mig på juldagen. För det hann jag inte heller med idag.

Btw, ingen vinst på Bingolotto...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0