Babbel om helgen



Jag som hade fått sånt bra flyt på inläggen här men det dog visst över helgen :P Berättar i korthet vad som hänt.


I fredags var det fest för Lilly som fyllde 20 år. Grymt kul! Det blev efterfest på Carl-Henriks båt. Badade och beställde nio kebabrullar :P Tog taxin in till stan för att köpa maten och tillbaka till båten. Totalt tusen spänn totalt. Den fyllematen blev rätt dyr, haha. Man måste fan leva ibland!

I lördags åkte jag och Remi och köpte mat på Doken det första vi gjorde. Sen hämtade vi Elias hos mamma (han sov där) och åkte vidare till min pappa och hälsade på en stund.

Igår blev det en trip till Eskilstuna och Parkens zoo. Vi åkte dit med min mamma och min bror :) Vädret var inte alls på vår sida men de sista två timmarna slutade det regna i alla fall. Och alla djur fick vi se :) Det som var synd var att vi inte kunde åka någon karusell eller leka bland alla roliga lekparker.

Idag har vi vart ute och lekt i Boulongern. Hem och käkade, Elias sov middag så jag passade också på.
Gick till stan och kollade lite och fikade. Känns som jag börjar gå upp i vikt för det känns som jag äter hela tiden :/ No more fika och skit nu på ett tag. Inte tills vi åker utomlands på torsdag i alla fall, haha två dagar liksom. Utomlands har man ju en tendens att bara äta skit... Men det är ju så gott :D


Idag när vi fikade. Lille tjockisen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0