Sol skulle det ju vara


Sitter här och kollar på hus för närmare tre miljoner och drömmer mig bort. Dags att rycka upp sig och ta tag i studierna kanske. Eller? Önskar att jag hade en sån blogg som kunde göra en rik (hej Kenza) men det är kan man ju fet glömma. Men drömma ska man, sägs det..
Haha

Idag hade jag hoppats på en skinande sol och värmebölja så att man kunde åkt och badat men här ser jag bara moln, inte en sol så långt ögat kan nå.
Ska i alla fall lunchdejta med Lilly idag :) Sitter redan och funderar på vart vi ska käka. Kinabuffé på Österns Pärla kanske? Längesedan jag åt sushi nu.

Shit, jag har ju tvättstugan nu! Måste sortera tvätt snabbt.

Hejs!



Elin och jag i onsdags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0