Nyklippt


Vi fick nyss ett ryck och tog fram rakmaskinen, satt Elias på en stol och rakade hans hår. När det började bli kort skrattade jag bara nervöst. Det där med att klippa hår kan göra att jag lätt får lite panik. Om det blir fel är det enligt mig kört, haha. Så när Elias hår började bli kort satt jag bara där och garvade typ :P Men han blev så fiiiin! Två år äldre blev han också ser det ut som. Hoppas dom ser på passet att det är han ;) Han ser ju rätt så annorlunda ut.

Det blir skönt för honom att vara korthårig i Kreta. Med hans kaluffs skulle han ha svettas sönder. Men som sagt nu är han korthårig och fin. Min lilla fis <3



Bye bye håret!


- Jag sparade en lock åt dig mamma ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0