Första arbetsdagen efter den sköna semestern



Gud vad ovant det är att se Elias på bilder med långt hår. Haha, värsta fluffet gullisen hade! Ska spara ut håret igen nu till vintern. Vinterpäls liksom ;P

Jag kom hem från jobbet för typ en timme sedan. Känndes som att man var ny på jobbet efter 3 veckors semester. Särskilt eftersom vi gjort om kassasystemet också. Men det satt sig rätt fort :)
Har duschat, ring till Telenor och frågat varför min mobil hela tiden visar "Ingen service" och fick svaret att testa simkortet i en annan mobil och testa ett annat sim i min, för att se om det är sim-kortet det är fel på. Annars är det bara vänta och se så ska nog sändningen komma tillbaka. Kul! Jag är handikappad utan min mobil :( No facebook and no Instagram... Gaaah!
Remi är och handlar pitabröd. Vi ska käka falafel till lunch, en väldigt sen lunch. Mumsigt!


På planet på väg till Kreta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade samma problem med min telefon, lämnade då in den på lagning och när jag fick tillbaks den hade de bytt moderkort. Sen fungerade telefonen som den skulle. =) Har du garanti kvar på telefonen så kostar det ju ingenting att lämna in den på lagning.

2011-08-22 @ 15:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0