Händelserik månad


April är värsta mycket-roligt-att-göra månaden för mig har jag kommit på! Här kommer allt.
Sminkning på Make up Store, vart hos frisören, jag har semester i 12 dagar (Remi en vecka), jag och Remi åker till Sthlm, fylla i mina tatueringar och två födelsedagsfester är jag bjuden på också :D (Har tid hos tandläkaren också fast det var inte kul)
Sen är det ju påsk och då det blir käk och påskägg. Bröderna fyller år. Ja, det är lite att stå i :)

Egentligen skulle ju vi åkt till Libanon men det blev inte så på grund av att det var lite oroligt där nere ett tag. Fast nu är det lugnt men man vet aldrig om det händer nåt när det är lite spänning i luften. Så vi stannar hemma istället och gör allt det här roliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0