Le Rouge


Jag och Remi hade ett dygn för oss själva ons-tors. Bokade hotell på Östermalm. Diplomat hette det, jätte bra och fint.
Remi överraskade mig med att hyra en Vovlo XC60 som vi gled ner i. Som förövrigt blir vår nästa bil! Så jävla snygga.

När vi kom ner checkade vi in, sen gick vi på stan och kikade tills det var dags att gå tillbaka till hotellet för att göra oss klar inför middagen. Remi hade bokat på på Le Rouge. Ap fin och mysig restaurang!! Precis så skulle min restaurang se ut om jag hade en! Maten var jätte god. Skulle dock ha gjort menyn mer lättförstårlig, fattade ingenting när man läste den typ haha.
Efter två och en halv timmes käkade och drickade åkte vi tillbaka på hotellet och la oss. Dagen efter hann vi bara käka frukost-buffé sen var vi tvungen att åka hem för att hinna lämna bilen i tid för att slippa betala dubbelt.
Det var lite synd att man var tvungen att stressa lite där, men vi hade det sjukt bra ändå! Så skönt att komma bort bara :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0