Bjuder på denna underbara (fula) bild. Sit...

img_6315 (MMS)

Bjuder på denna underbara (fula) bild. Sitter på balkongen och solar, spelar på mobilen och surfar runt. Najs, najs. 31 grader i solen och jag håller på dör. Men kan fan inte klaga redan fast jag skulle vilja egentligen. Jag håller tyst! När kan man börja ta sig till stranden tror ni? Om det fortsätter så här kan det inte vara långt kvar :P haha helt sjukt. April och över 20 i skuggan.  Men jag tänker lite så här också... Om det ska fortsätta så här i sommar känns det lite onödigt att vi bokat en rätt dyr utlandsresa i augusti. Men men, får hoppas på dåligt väder just den veckan här hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0