Är det fredag den 13:e eller?

Jävla apa!! Mina muffins blir alltid cp! Dom sväller inte upp nåt och dom smakar mer scones än muffins. Hur jävla svårt kan det vara?! Jag gör ju allt som står i receptet förutom att jag råkade ha alla ingridienser istället för lite i taget. Men kan det bero på en sån liten grej? Allt ska ju ändå i så om det är bara därför så är det sjukt. Fan!! Jag vill kunna baka!!!!! När man ända har lite otur så fortsätter oturen. Hårat bredband har gått ut så nu måste vi välja ett nytt. Vi hade hyresvärdarnas egna men det slutade dom med idag tydligen. Vad fan ska man välja för bredband då? Nu måste jag blogga från mobilen så länge, hur kul är det då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0