Tjolahopp


Nu sitter jag och kollar på Robinson. Mamma och Erik har vart här och hälsat på under eftermiddag/kvällen. Dom åkte hem för ett tag sedan så nu sitter jag här ensam. Remi är och spelar poker. Hoppas han kommer hem med några tusen som han har gjort de två senaste gångerna, annars jävlar! Haha.

Hmm.. annars jobbar jag typ varje dag. Men jag gillar't :) Imorgon öppnar jag och jobbar till halv tre sen får vi se vad som händer resten av dagen. Kommer väl vara död som jag alltid är när jag öppnat. Sitter jämt på bussen och nickar till, ögonen går inte att hålla öppen. Det är så jävla jobbigt :P
Inatt då, då sov jag tio timmar ändå är jag trött. Det måste vara nå fel alltså! Jag skulle lätt kunna gå och lägga mig nu.



Han ser ut som en liten drake på det här kortet tycker jag
Världens finaste drake <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0