Tiden rinner iväg


Fan, dagarna bara flyger iväg så jag hinner inte ens tänka på bloggen.

Igår jobbade jag 12-16, världens längsta 4 timmar i mitt liv tror jag. Typ... Aah och idag jobbade jag 07:45-16:45. Hämtade Elias runt halv sex på dagis. Stackarn, det var han och en till pojk kvar där. Men vad ska man göra då om man jobbar på restaurang med oregelbundna tider? Går inte att göra så mycket. Jag jobbar och tjärnar pengar för hans skull också ju :)

När jag kom hem började jag med maten, la Elias, åt mat och nu sitter jag här och planerar att hoppa in i duschen före Desperate börjar. Ska gå och lägga mig direkt efter så jag är någorlunda pigg tills imorgon då jag öppnar precis som idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0